måndag 2 april 2012

Can you see what I see?

Sjukgymnasten sa att jag inte får träna kickboxing på ett tag, inte så länge vi tränar sparkar.
Fick ett tråkigt träningsprogram som kommer ta fan en timme att genomföra.
Bättre att få foten hel och kunna träna i flera år framåt än att träna halvdant nu.
Men känner mig så lat och osund.

Sen var jag inne på "akuttid" också.
Har en knöl bak på ryggen som växt och gör ont.
Så de skickade remiss, de ska ta bort den sen skicka in den.
Ja för att se vad det är - farlig eller inte farlig.

Sen drog jag till syrran, nu är jag inte rödhårig längre.
Jag är.. Ska försöka ta en rättvis bild imorgon.
Kommer ta ett tag att väna sig och verkligen känna att man är en pingla igen.

Har förövrigt dåligt samvete över att inte orka träna idag.
Men sömnproblemen kvarstår, det tog 5 timmar totalt idag med all färgning och klippning så orkade inte.
Börjar 12.30 imorgon så 09.00 ska jag befinna mig på gymmet, träna igenom mitt program, köra balansövningarna för fotens skull. Hinna in på apoteket och köpa smink och ja.
Fan måste börja varva ner för det här går inte längre.

Så mycket måsten - så lite tid.
Jag måste dra ner på ambitionerna.
Se - ännu ett måste.



Inga kommentarer: