söndag 8 april 2012

W.E

Fantastisk helg.
I fredags stiftade man nya bekantskaper och var på hemmafest med 93´or, som att vara ung på nytt.
Trevligt folk, trevlig fylla.
Men damn vad drygt det är när man inte får sova utan ligger i någon sorts fylledvala hela natten.
Var duktigt trött på lördagen men då var det dags för påskmiddag i Bunkeflostrand hos syster. Jätte god mat, bus, alkohol, sällskap.. Släkt.
Idag fick jag finbesök av goa Anna och jag orkade mig ut på en promenad - höll mitt veckomål med 4 träningstillfällen i veckan! That makes me happy!

Imorgon blir det städ/handla mat (ekar i mitt kylskåp), en vända på gymmet och möjligtvis besök av mr. B.
Nu är det Jönsson Ligan och slappande i soffan!

Godnatt kära vänner, ursäkta för ett övertråkigt inlägg om min mediokra helg, men serrni.. För mig betyder den mycket. Jag är tillbaka i gamet och jag känner att jag lever & trivs med det.
Ensamheten är inte lika påtaglig och jag känner mig.. Bättre.

Puss!

Inga kommentarer: