måndag 9 april 2012

Måndags fix.

Jag, den mest opilliga människan någonsin gav mig idag på att klippa lite i kläder.
Inte att rekomendera då jag varken har tålamod eller någon sorts sinne för att se hur resultatet ska bli efter jag använt saxen.
Hittade någon "gör om en tshirt till linne" blogg och började klippa.
Vart väl inte det snyggaste linnet jag någonsin sett, men jag kommer troligtvis använda de båda tshirtarna mer ofta nu än vad jag gjort innan!
Menar min Hocico tröja är grym, men har jag någonsin använt den? Nej för den ser ut som något som en lönnfet hårdrockskille med vita gympaskor skulle ha på sig och passformen är ju lika med 0.

Fixade äntligen min väst också.
Eller ja, limmade dit mina älskade cupcake patches, och skrotade fram lite pins! Lika fantasilös där som när jag ska "sy" om saker. Så kan behöva en västfantast som ska säga hur jag ska pimpa om den.
Appropå det så hittade jag inte min Rammstein patch.

Förövrigt har jag hunnit med en del saker idag faktiskt.
Var iväg på gymmet och det gick sådär bara för att jag inte käkat ordentligt innan.
Halv vilade lite innan jag drog till affären. Seriöst varför skaffar inte alla en Dra maten? Man slipper plastkassar som skär in i händerna, kramp i axlarna och ryggskott!
Dessutom har jag upptäckt att sill inte är så äckligt som jag minns det, så kvällsmaten bestod av vitlökssill, potatis (ny potatis), ägg, sallad och turkisk yoghurt. MUMS!

Nu ska jag sätta mig med arbetet som ska vara inlämnat imorgon, det är ju skolstart imorgon!
Kan tipsa om att man får pröva Spotify premium gratis i 30 dagar - PASSA PÅ!

God afton kära vänner.







Inga kommentarer: