måndag 30 januari 2012

wtf träning.

Eh, frågan är om jag verkligen vill lägga upp resultaten.
Har för tusan inte alls gått ner någe vidare..
Nej usch, nu blev jag helt besviken och vill inte alls vara med. Konstigt när man tycker man tränat så hårt, att man märker det på kläder och annat, så bara vips uppgång.
Jag kände det fan på mig.

Well.

Mätning 30/1:
Byst: 94 cm
vad: v. 39 hö. 39
Stuss: 107 cm
överarm: v. 30.5 hö. 30.5
midja: 76 cm
lår: v.64 cm hö. 63

nej jag behöver inga tröstande ord eller falska ingivelser.
jag vet att jag ätit sjukt dåligt, men har ändå rört på mig nåt grymt.
aja, jag fattar inte detta men bara att fortsätta.
Vi ökar tydligen tempot avsevärt nu enligt Bosse.

B.a.j.s

3 kommentarer:

izzy sa...

Men sötnos det kan faktiskt vara så att i början när du träna mycket så kan man gå upp först och sen går man ner. Vi alla vet att du kämpar på med träningen. Du kommer se resultat. Pusss

oh oh oh oh, uh i am alive sa...

Precis som izzy säger så kan man ju gå upp innan man går ner i vikt.

Kämpa på så länge du mår bra av det och tycker det är roligt. Häng inte upp dig på mått o vikt o grejer. välmåendet är det du ska tänka på.

Ps: ignored din önskan om "tröstande ord" Ds: :)

Kramar

Unknown sa...

True <3
men vafan jag vill inte att det ska ta tid ._.


men jaja, har en stund på mig tills sommaren.. :D

kram